Aiwaweb Logo

طراحی انواع سایت های اینترنتی

طراحی انواع سایت های اینترنتی

هر کسب و کار برای بیشتر دیده شدن و همچنین جذب مشتریان بیشتر همواره می کوشد. امروزه با گسترش فضای اینترنت و همچنین همه گیری آن بین اکثر افراد باعث شده فضای اینترنت یک پلتفرم گسترده برای معرفی کسب و کار به حساب آید. بنابر این به دارندگان مشاغل پیشنهاد می شود برای طراحی سایت اقدام نمایند. شما می توانید برای طراحی انواع سایت های اینترنتی از مجموعه ی آیوا وب کمک بگیرید.

امروزه هر کسی اگر نیاز به خدمات یا کالایی داشته باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به مرورگر گوگل مراجعه می کند. به همین دلیل شما می توانید با طراحی سایت مناسب به مشتریان واقعی در سراسر دنیا وصل شوید که همین امر می تواند آینده ی تجاری شما را دگرگون سازد. اگر شما با داشتن یک مغازه ی شیک مشتریانی از سراسر شهر و یا منطقه ی خود جذب نمایید، با طراحی یک سایت می توانید در سطح کشوری و جهانی مشتری جذب نمایید، که همین مسئله به معنای وسیع شدن کسب و کار شما می باشد.

در دنیای گسترده ی وب، سایت های مختلفی طراحی می شود که شما باید با توجه به نیاز خود و کسب کارتان نوع آن را مشخص نمایید. بهتر است برای انتخاب نوع سایت از کارشناسان حرفه ای موجود در شرکت آیوا وب کمک بگیرید تا با انتخاب درست بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در ادامه به معرفی انواع سایت می پردازیم:

معرفی انواع سایت های اینترنتی

وب سایت استاتیک

تمام مطالبی که می خواهید در سایت درج شود را باید به طراح ارائه دهید تا در هنگام طراحی سایت آن مطالب را نیز به صفحه اضافه نمایید. تغییرات در سایت استاتیک توسط صاحب سایت امکان پذیر نبوده و اگر قصد ایجاد تغییرات در سایت را داشته باشد باید با طراحان تماس گرفته تا آن ها تغییرات را اعمال نمایند. به طور کلی در زمان ساخت سایت استاتیک به دفعات کمی تغییرات بر روی آن اعمال می شود. لازم به ذکر است که تغییرات که مشتری می خواهد بر روی سایت اعمال شود نباید بر روی ساختار آن تاثیر بگذارد. قیمت طراحی سایت استاتیک نسبت به دیگر سایت ها دارای قیمت کمتری می باشد، اما با این حال به دلیل عدم داشتن کنترل پنل و ناتوانی در اعمال تغییرات توسط کارفرما در دراز مدت برای مشتری صرفه ی اقتصادی ندارد.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز بسیار افراد به وبسایت ساخت وبسایت های استاتیک عملاً منسوخ شده و عملاً کسی اینکار را انجام نمیدهد.

هفت معایب سایت استاتیک

1. به دلیل عدم وجود کنترل پنل کارفرما و یا صاحب سایت نمی تواند تغییراتی در سایت اعمال نماید و برای ایجاد کوچک ترین تغییرات به طراحان سایت وابسته است.

2. گرفتن امتیاز پایین توسط رتبه بندی گوگل به دلیل عدم آپدیت و به روز رسانی اطلاعات.

3. یکی دیگر از ایرادات عدم به روز رسانی باعث می شود که مطالب سایت شما قدیمی شده و دیگر اعتباری نداشته باشد.

4. این سایت ها ممکن است از قیمت پایینی برخوردار باشند اما دارای هزینه ی بالای نگهداری می باشند که این موضوع عدم صرفه ی اقتصادی این سایت را توجیه می کند.

5. پس از گذشت یکی دو سال از طراحی سایت استاتیک سایت شما نیاز به باز طراحی دارد که این موضوع در سایت های داینامیک وجود ندارد.

6. اگر شما بخواهید جزئی ترین تغییرات را در سایت به وجود بیاورید به دلیل اینکه تغییرات باید در کل صفحات ایجاد شود هزینه ی بالایی را شامل می شود.

7. تعداد صفحات سایت استاتیک محدود می باشد.

برای طراحی انواع سایت های اینترنتی در شرکت آیوا وب می توانید با شماره ی زیر تماس فرمایید:

09125371457 - 0905-3272210 - 026-34001529

وب سایت داینامیک

امروزه تمام سایت ها به روش داینامیک طراحی می شوند. در این نوع سایت ها بر خلاف سایت های استاتیک تمام مطالب بر اساس زمان و مکان توسط هر کسی که به پنل مدیریتی دسترسی داشته باشد قابل تغییر است. سایت های داینامیک معمولا به یک بانک اطلاعاتی متصل هستند. مثال: سایت یک شرکت که در آن باید اطلاعات کارمندان ثبت شود. برای این ثایت یک بانک اطلاعاتی ساخته می شود و هر اطلاعاتی مربوط به کارمندان در آن ثبت می شود. هر وقت بخواهید می توانید به اطلاعات ذخیره شده در این بانک اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده و آن را تغییر دهید. طراحی وبسایت داینامیک توسط برنامه نویسان وب طراحی می شود.

ایجاد تغییرات در این نوع سایت نیاز به دانش خاصی نداشته و کارفرما یا صاحبین سایت می تواند هر تغییری را در آن اعمال نمایند. هزینه ی ساخت و طراحی سایت داینامیک نسبت به سایت استاتیک بالاتر بوده ولی هزینه نگهداری پایین تری نیز دارد. معمولا سایت داینامیک دارای صرفه ی اقتصادی بیشتری می باشد.

معایب وب سایت داینامیک

1. یکی از معایب سایت های داینامیک می توان به نگهداری بانک اطلاعاتی اشاره کرد. نگهداری بانک اطلاعاتی کاری پیچیده و تخصصی می باشد.

2. هزینه ی سرور سایت های داینامیک نسبت به سایت های استاتیک بیشتر می باشد. به دلیل ارتباط این سایت ها با بانک اطلاعاتی سرور باید به طور مدام کار کند. زمانی که بازدید سایز بیشتر می شود کار سرور نیز بیشتر می شود.

3. اگر کوچک ترین سهل انگاری در بخش امنیت بانک اطلاعاتی به وجود آید می تواند راه را برای حمله ی هکر ها ساده کند. بنابر این بهتر است اگر از سایت داینامیک استفاده می کنید امنیت بانک اطلاعاتی را به صورت کامل تامین نمایید تا مانع از دزدیده شدن اطلاعات بانک اطلاعاتی خود توسط هکر ها شوید.

انواع وب سایت داینامیک 

وب سایت فروشگاهی

فروشگاه های اینترنتی به سایت هایی گفته می شود که در آن اجناس مختلف به فروش می رسد. خود سایت های فروشگاهی خود به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

1- فروشگاه محصولات تولیدی خود را به فروش می رساند.

2- فروشگاه اینترنتی به فروش محصولات تولیدی ها و کارخانه های مختلف می پردازد.

3- برخی از فروشگاه های اینترنتی مانند یک پلتفرم گسترده عمل کرده که در آن افراد مختلف می توانند اجناس و خدمات خود را به فروش برسانند و فروشگاه اینترنتی از فروش این محولات و خدمات پورسانت دریافت می کند.

وب سایت شرکتی

معمولا شرکت ها و یا کسب و کار های مختلف برای برند سازی از طراحی سایت شرکتی استفاده می کنند. در این نوع سایت اطلاعات کاملی از خود شرکت، محصولات، خدمات، راه های ارتباطی، آدرس و ... درج می شود. این نوع سایت مانند یک بروشور آنلاین عمل کرده که در یک پلتفرم بزرگ مانند گوگل قرار می گیرد و می تواند آن را به نمایش مخاطبان زیادی درآورد.

وب سایت شخصی

شما در هر زمینه ای که تخصص داشته باشید می توانید با راه اندازی یک سایت شخصی توانایی های خود را در حوزه ی آن تخصص شرح داده و به طور کامل خود و تخصص خود را به مخاطب بشناسانید.

وب سایت اشتراک گذاری عکس

سایت هایی مانند پینترست صرفا جهت بارگذاری عکس استفاده می شوند که این سایت ها معمولا مورد استفاده ی گرافیست ها هستند.

وب سایت اشتراک گذاری ویدیو

سایت هایی مانند آپارات و ... در این دسته قرار می گیرند. در این سایت ها انواع ویدیو با موضوعات مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

وب سایت وبلاگ

معمولا وبلاگ ها به صورت روزانه به روز رسانی شده و در آن اتفاقات روزمره به ثبت می رسد.

وب سایت دایرکتوری

در این سایت ها، سایت های مختلف با توجه به زمینه ی فعالیت آن ها معرفی می شود همانند وبسایت شیپور، دیوار، نیازمندی ها

وب سایت آموزشی

محتوای این سایت ها به صورت آموزشی بوده و همواره می کوشد به مخاطبان چیز های جدید آموزش دهد.

برای طراحی انواع سایت های اینترنتی و سئو سایت در شرکت آیوا وب می توانید با شماره ی زیر تماس فرمایید:

09125371457 - 0905-3272210 - 026-34001529

هزینه طراحی هر سایتی بستگی به ماهیت اصلی وبسایت و امکانات آن دارد و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت تاثیر دارند.
برای اینکه بتوانید به صورت حدودی هزینه طراحی سایت خود را مشخص کنید میتوانید به بخش تعرفه های طراحی سایت آیوا وب مراجعه نمائید.
جهت استعلام دقیق قیمت طراحی سایت موردنظرتان میتوانید در ساعات اداری با مجموعه ما تماس بگیرید.

زمان طراحی هر سایتی باتوجه با سیستم سایت و مقدار محتوای آن و همچنین امکانات درخواستی کارفرما برآورد میشود اما به طور حدودی میتوانید مدت زمان معمول طراحی سایت ها را مشاهده نمایئد.

  • سایت های شخصی : 7 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های شرکتی: 10 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های فروشگاهی: 20 روز کاری به طور میانگین
  • سایت های اختصاصی و خاص : 30 روز کاری به طور میانگین
جهت مشخص شدن زمان دقیق طراحی وبسایت تان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلیه پکیج های طراحی سایت شرکت آیوا وب به صورت به مدت یکسال شمسی پشتیبانی کامل دارند و در این مدت سایت شما نیازمند هر تغییری باشد میتوانید به مجموعه ما اعلام کنید تا در اولین فرصت برای شماانجام دهیم.

اینکه سایت شما با یکسری عبارات کلیدی موردنظر شما در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد مربوط به انجام فرآیند سئو میباشد و عملیات سئو سایت نیز با توجه به عبارات انتخابی شما تخمین هزینه و زمان زده میشود.
اگر صاحب سایت هستید و دوست دارید سایت خود را در صدر نتایج گوگل ببینید جهت استعلام دقیق هزینه و زمان انجام سئو لطفاً با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنیم.
026-34001529
09125371457 - 09053272210

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتوان گفت مجموعه ای میباشد که وبسایت خود مجموعه و وبسایت های طراحی شده مشتریان دارای کیفیت بسیاربالا، طراحی به روز و جذاب و سرعت بالا باشد و همچنین در موتور جستجو گوکل سئو شده باشد. تشخیص و تعیین بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوانید با بررسی دقیق موارد ذکر شده و سوال از مشتریان مشخص نمایید.

نظرات
نظر خود را بنویسید

توجه : ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت
نمونه کارها

اطلاعات تماس

نمادهای اعتماد

enamad-logo

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به مجموعه آیوا وب میباشد و هرگونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد